FAQ

Meest gestelde vragen

  • Hoe plaats ik een bestelling

    Bestellen via de Canary Hill webshop is heel eenvoudig: je kiest je favoriete artikelen en plaatst die in je winkelmandje. 
    Klaar om je bestelling af te ronden? Klik rechtsboven op ‘Winkelmandje’ en doorloop de volgende stappen in het bestel- en betaalproces:

    • Vul je persoonlijke gegevens in of log in als je reeds klant bent.
    • Kies de leveringswijze: bij je thuis, bij familie of buren, op je werk, of in een ophaalpunt van bpost.
    • Selecteer je betalingswijze.
    • Controleer een laatste keer je gegevens en rond je bestelling definitief af.

    Na afronding wordt je bestelling per mail bevestigd. Vragen of problemen bij je bestelling? Neem contact op met onze klantenservice op webshop@canaryhill.be.

    Je kan enkel een bestelling plaatsen via de hierboven beschreven stappen op de webshop. Het is niet mogelijk om op een andere manier artikelen te bestellen (bijvoorbeeld per email of telefonisch).

  • Kan ik een artikel reserveren?

    Neen, je kunt geen artikel reserveren.  De selectie van artikelen in de webshop is gelinkt aan onze voorraad en dat betekent dat een artikel pas voor jou gereserveerd is als je het bestelproces helemaal doorlopen en met succes afgerond hebt. Tot dan kan een andere klant hetzelfde artikel bestellen. Als dat gebeurt, ontvang je tijdens het bestellen een melding dat het artikel niet langer voorradig is.

Betaalmethodes

  • Hoe kan ik betalen?

    De prijzen op onze website zijn inclusief 21% BTW. De verzendkosten worden achteraf bijgerekend. Je kan kiezen uit de volgende veilige betaalmethodes:

    • Creditcards: Visa en Mastercard
    • Bancontact voor Belgische klanten
    • iDEAL voor Nederlandse klanten

     

    Voor de afhandeling van de online betaling werken we samen met MultiSafePay, een gespecialiseerde betaalpartner op het gebied van beveiligde betalingen via het internet. We hebben geen toegang tot jouw confidentiële betalingsgegevens, en slaan deze ook niet op. Je kan je online aankopen bij Canary Hill niet per overschrijving betalen.

Levering

  • Hoeveel bedragen de verzendkosten?

    Al onze pakjes worden verstuurd met bpost.  Je kunt ervoor kiezen om je pakje bij je thuis of op een ander adres te laten leveren.  Je kunt je pakje ook in een BPost afhaalpunt of pakjesautomaat laten leveren.
    Leveren bij je thuis of op het werk kost per pakket 8 euro binnen België. De levertijd is 3 tot 5 werkdagen.

    Je kunt er ook voor kiezen om je pakket in een afhaalpunt of pakjesautomaat te laten leveren voor 6 euro.

  • Zijn leveringen buiten België ook mogelijk?

    Voor leveringen buiten België bedragen de verzendkosten:

    Je wil je Canary Hill outfit laten leveren ergens buiten deze landen? Graag! Daarvoor neem je eerst contact op met webshop@canaryhill.be

  • Kan ik een artikel terugsturen?

    Toch niet helemaal tevreden? Je hebt recht op de wettelijke bedenktijd van 14 kalenderdagen. De Belgische wet op de handelspraktijken, informatie en bescherming van de consument van 12 april 2010 laat de aankoper toe binnen de 14 kalenderdagen vanaf de levering van het produkt de verkoper te informeren dat hij/zij van de aankoop afziet.  Klanten uit België en Nederland vinden een retouretiket in de verpakking waarmee je de goederen op onze kosten terugstuurt vanuit je postkantoor. De goederen dienen dan onbeschadigd, ongebruikt en voorzien van de originele labels, teruggestuurd te worden. De pakbon die je in de doos vindt stuur je terug mee.  Het enige wat je moet doen is op de pakbon aanduiden welke artikelen je retourneert.  Canary Hill neemt goederen slechts terug indien ze voorzien zijn van het originele etiket en geen sporen van gebruik vertonen zoals vlekken of geurtjes.  Afgeprijsde artikelen worden niet teruggenomen.

    Let op!  Een combo moet steeds volledig teruggestuurd worden, dus zowel het shirt als de broek.  We vergoeden geen onvolledige retour van een combo.

    Stuur je pakket met de post terug naar:

    53Twelve BVBA
    Raapstraat 23
    9031 Drongen - België

Andere

  • Hoe plaats ik een bestelling

    Bestellen via de Canary Hill webshop is heel eenvoudig: je kiest je favoriete artikelen en plaatst die in je winkelmandje. 
    Klaar om je bestelling af te ronden? Klik rechtsboven op ‘Winkelmandje’ en doorloop de volgende stappen in het bestel- en betaalproces:

    • Vul je persoonlijke gegevens in of log in als je reeds klant bent.
    • Kies de leveringswijze: bij je thuis, bij familie of buren, op je werk, of in een ophaalpunt van bpost.
    • Selecteer je betalingswijze.
    • Controleer een laatste keer je gegevens en rond je bestelling definitief af.

    Na afronding wordt je bestelling per mail bevestigd. Vragen of problemen bij je bestelling? Neem contact op met onze klantenservice op webshop@canaryhill.be.

    Je kan enkel een bestelling plaatsen via de hierboven beschreven stappen op de webshop. Het is niet mogelijk om op een andere manier artikelen te bestellen (bijvoorbeeld per email of telefonisch).

  • Hoe meld ik me aan als nieuwe klant?

    Bij je eerste aankoop op de Canary Hill webshop, moet je jezelf eerst registreren. Klik rechtsboven op 'Inloggen' en doorloop vervolgens de stappen om je aan te melden. Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je aanmelding waarna je direct verder kunt winkelen.

    Het is ook mogelijk om een bestelling te plaatsen zonder je te registreren.  Dan moet je bij een volgende bestelling wel opnieuw al je gegevens invullen.

     

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Ja, je kan je bestelling annuleren op voorwaarde dat ze nog niet verzonden is. Heb je al betaald? Dan storten we je het betaalde bedrag zo snel mogelijk terug.

  • Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

    Je persoonlijke gegevens die je achterlaat bij de registratie als klant worden opgenomen in het klantenbestand van Canary Hill. Deze data dienen voor het uitvoeren van de koopovereenkomst en bestelling, het voeren van een verantwoord klanten- en risicobeheer en eventuele marketingdoeleinden. Je gegevens worden nooit aan derden verstrekt of verkocht. Je hebt altijd recht op inzage en correctie van je gegevens in ons bestand. Neem daarvoor eenvoudigweg contact op met onze klantenservice. Als je een account hebt, log je gewoon in op de site om je gegevens zelf aan te passen.

  • Hoe kies ik de juiste maat?

    Bij elk artikel vindt je een link naar de maattabel. De wielershirts van Canary Hill hebben een pasvorm die eerder strak rond het lichaam zit. Wanneer je liever loszittende kledij draagt tijdens het fietsen, kies dan beter een maatje groter.
    Jouw maat niet meer in voorraad?  Of je hebt een maat die buiten de range S - XL valt?  Contacteer ons en we helpen je verder!  Geen extra kost, enkel wat extra geduld.

  • Hoe meld ik een klacht?

    Canary Hill doet er alles aan om je een perfect product te leveren. Indien het geleverde artikel toch niet aan je verwachtingen voldoet, kun je dit melden op webshop@canaryhill.be 

    Ook voor algemene klachten, klachten over de website, de levering of de voorwaarden kan je op dit adres terecht. Je krijgt zo snel mogelijk een reactie van ons terug.

  • Nog vragen? Of suggesties?

    Heb je nog een vraag die niet in het rijtje van de FAQ werd beantwoord? Of heb je een suggestie of feedback? Laat het ons weten via mail op webshop@canaryhill.be